2015年10月17日 星期六

福岡、長崎、熊本遊2015 (13) 博多CANALcity

今次旅行入住博多華盛頓酒店 http://washington-hotels.jp/fukuoka/  位於博多CANAL CITY大型綜合商場,這商場真係好大,要逐間店舖逛晒都要唔少時間,由於行程安排緊密,我們沒有花太多時間逛商場,所以冇行晒囉。

很多旅行社教路,甚至華盛頓酒店都建議旅客乘坐地下鐵在『中洲川端駅』出,從中洲川端商店街直行去酒店,不過其實在地鐵或JR『博多駅』出一樣得,同樣係一條直路,同樣十分鐘內路程左右,叫旅客從商店街行去我估係想刺激經濟啦。




CANAL CITY 有隻七彩青蛙



CANAL CITY M78鹹蛋超人專門店








CANAL CITY Jump shop






在 JUMP SHOP買了一隻《銀魂》艾利薩比斯 (脆米小食)。
jump shop 膠袋很精美






一蘭拉麵在香港聽說人龍多到嚇人,但在CANAL CITY晚飯唔駛等位,直行直入,招呼周到。


Pomunoki蛋包飯店日本各地都有分店,CANAL CITY呢間水準好味!



晚上CANAL CITY 出面有屋台(大排檔)營業。




這裡還有宮崎駿專門店、筋肉人專門店、姆明餐廳等等動漫相關店舖。

沒有留言:

張貼留言