2017年3月10日 星期五

近日入手

昨天在in'point買了兩件平靚正玩具。


1) TDF PO-1 七星俠警備隊車,它是金屬製回力車,不是TOMICA,不是Hot Wheels,而係2012年日本雜誌《てれびくん》10月號附送品,昨日在in'point入手只係10元,冇盒冇書但車是全新(店內還有幾架餘貨)。

● 有興趣可以睇睇片:https://youtu.be/tiAFLrnCwFI








TDF PO-1 金屬回力車 & MAT vehicle (Tomica)
てれびくん10月号 (網上圖片)

---------------------------------------------------------------------------


2) 艾利剎比斯 牙簽筒

銀魂角色 伊利莎伯 (港譯:艾利剎比斯) 牙簽筒造型很神似,好過癮!購入價HKD29。







沒有留言:

張貼留言