2015年1月15日 星期四

食 @ 沖繩

石垣牛刺身壽司和沖繩拉麵,我食唔慣全生的牛肉,所以對石垣牛刺身壽司感覺麻麻。





沖繩鹽味雪糕,本身是甜的,和一般牛奶雪糕差唔多,只有薄薄的鹽味,但上面可以加上不同味道的鹽,食落都幾過癮,值得試。



石垣島出店記念FamilyMart鹽蛋糕,雖然係便利店貨品,但超好味!


冷食的沖繩硬豆腐,有咬口豆味濃,醃苦瓜酸甜又帶甘苦,有趣好味,沖繩菠蘿好甜。


呢碗係沖繩特色的飯,名稱就唔識叫了,味道有點似臘味飯,但不是糯米,我估係糙米。


大約7-8年前在東京食過呢間 LOTTERIA日式漢堡包店,見到佢又好想再食,『牛肉蛋漢堡』依然好好味!


Pizzahouse-Jr.的墨西哥免治羊肉脆餅,羊味十足,薄餅勁脆,正呀!(在小祿駅AEON百貨公司foodcourt )


Pizzahouse-Jr.的墨西哥咖哩雞飯炸球,好好味呀!(在小祿駅AEON百貨公司foodcourt )


飲咗好似話係近期在日本限定發售嘅『橙汁味可樂』,感覺類似香港賣嘅檸檬味可樂咁,只係檸檬味換咗橙味汽水囉,或者可以試試用九份可樂溝一份橙汁汽水,相信味道可能會有d似。




自動賣水機,自己帶樽,真環保。



沒有留言:

張貼留言