2019年6月2日 星期日

Shin Godzilla「哥斯拉2016電影怪獸系列」膠品

呢4條「哥斯拉2016電影怪獸系列」標準尺碼版Shin Godzilla膠品從右邊起分別係「凍結ver (灰色)」、「熱線放線型態 (開口)」、「劇場限定-透明紅色閃金粉版」、「日本環球影城- 熱線放射版(冇開口)」。




凍結ver(最終型態)膠品造型精緻,條尾好有藝術雕塑色彩,正!

據說它是以box set套裝3件發售,不確定有冇獨立單售,box set另外2款係重塗裝ver第2及第3形態,這是朋友送的所以冇盒亦冇商標卡,但得到它已非常開心。


● 熱線放射膠品造型重新打造,口部雕刻精緻!


劇場限定「透明紅色閃金粉版」亦是朋友送的,據說是電影於日本上映時售賣。

圖中它後面的是真哥斯拉「日本環球影城- 熱線放射特別版」,造型相同,早年已寫blog介紹了,有興趣可到這連結睇下:http://weshare.hk/kamshing/articles/4598784


沒有留言:

張貼留言