2023年8月18日 星期五

近期睇的電影電視劇

蜘蛛俠:飛躍蜘蛛宇宙

影評大部份都勁讚,我亦無謂長篇大論講經。

簡單說:

畫面冇得彈!好豐富!

要學習吸收相信要睇多幾次,故事流暢環環相扣好睇,估唔到奸角「斑點」會咁勁咁有氣勢!

唯一不滿係今集故事未完,唔知要等幾耐先有下集......

 


掃毒3:人在天涯

第一幕警匪槍戰有點誇張混亂,但純追求刺激畫面都接受到,其他槍戰和空襲拍得唔錯。

整套戲穿插很多舊事回顧,剪接流暢很讚賞!

不過故事唯一愛情線老土而且悶,講解製毒亦很說教,這兩點拖垮了電影節奏。

我最抗拒的是結局一幕,
「古警員已制服大毒梟青雲,城城臥底到場先槍指古警員,慢慢行近後槍頭轉移指向青雲,然後說:我係警察。」之後大堆正義道理不說了......

嘩!真係勁老土!完全反高潮!就算是現在電影市場需要意識正確,但是否可以設計得驚訝一點?峰迴路轉一點?不是這麼平淡乏味完場呢?



窄路微塵

拍下香港新冠疫情市況,拍下草根階層生活苦況,淡淡然的故事夾雜濃烈香港味道。

女主角和小演員演得唔錯,雖然男主角攞到電影獎項,但我覺得他在某些鏡頭下仍有點chok......再平實啲會更好更適合這電影。



命案

故事有趣,兩位主角角色設定各走異路極端,以誇大神情姿態方式演繹是無可厚非。

只係純粹個人口味問題,覺得整套戲表現得太用力太猛烈,氣氛又很陰沉很大怨念很大殺念,漸漸睇得有點吃力心理上難喘息。

並不是套戲唔好睇,亦不是演員出問題,再講一次只係純粹個人口味問題。


秘密入侵 Secret Invasion

Marvel 超級英雄電視劇絕大多數都係粗製濫造,呢套亦唔例外!

拖拉!非常悶!故事平平無奇!冇畫面!動作場面少!一味講講講!

Nick Fury 在第五集結尾時,醒覺從墓穴攞衫攞槍取回造型,但每格墓穴只收一樣物件,要逐格打開逐件從「衣櫃」攞出著上身,真係超低能勁無聊!

其實我睇到第三集已經想放棄,但習慣追Marvel Cinematic Universe 所以強迫自己繼續睇(只有驚奇少女頂唔順要跳格睇),如果不追求要連結整個Marvel Cinematic Universe發展,呢套...算把啦。

沒有留言:

張貼留言