2023年11月24日 星期五

Hard-off 那覇小禄店 / 麥當勞 / 超進化変形アニバトロン「沖縄限定」神獣シーサーロボ

 

Hard-off (那覇小禄店)

在沖繩單軌電車小禄駅和赤嶺駅中間,賣2手電腦、影音產品為主,見到好多舊陣時好鍾意嘅音響器材,玩具比較少,都買到隻「銀魂万事屋ちゅ~ぶ ツッコマブル動画」Wii game。

地址:〒901-0154 沖縄県那覇市赤嶺1-1-10

網頁:https://www.hardoff.co.jp/shop/detail/?p=201396


















赤嶺麥當勞,有麥當勞叔叔坐門口,件衫同一般麥當勞叔叔唔同。





小禄駅旁邊Aeon 的 food court 有間 PizzaHouse jr.
薄脆夾羊肉碎蕃茄生菜嘅Tacos超級啱我口味!






赤嶺駅的BOOK-OFF(那覇小禄店)今次只係買咗隻CD沒有其他收獲。


赤嶺同小禄可以講係沖繩2手店尋寶集中地,Book-Off、Hard-Off、漫畫倉庫(マンガ倉庫)、GEO 都在這裡。






見到隻幾有趣嘅玩具,超進化変形アニバトロン「沖縄限定」神獣シーサーロボ,最平嗰間賣1000yen不過冇買。

沒有留言:

張貼留言