2021年10月27日 星期三

首次設計製作的廣告和專欄


 

第一次設計做的廣告

第一次設計做的馬手

當時我只係跟杜比學習製作專欄正稿,

未夠班未試過親自設計製作,

有機會第一次操刀,

是因為杜比告假,

而當日又要完成發稿,

馬sir見我學習製作專欄就給我一試。

第一份做的是天下畫集廣告,

下午馬sir叫我做這廣告(晚上12點前發稿)

開心之餘實際上係有點膽怯......

師兄明哥(梁光明)給我兩大本厚厚的廣告設計大全作參考啟發靈感,

之後我起了多個草圖交明哥和馬sir看,

就挑選了這個設定去做,

由於第一次製作,

真的做到晚上截稿前才完成 (因為等待同事撰文,等待植字攞字,都需要時間。)

還記得廣告中聶風雙眼最初我係用舊稿影印放大做正稿,

我交稿給馬sir看,他說不能用,因放大舊稿線條質素差,於是他即刻畫一幅新的眼睛給我補上!(啊!原來舊稿影印放大是弊病,上了一課!)

廣告刊出後馬sir、明哥和師兄都有讚賞,

總算做到一丁點成績。

至於馬仔手記係另一日做的,

大稿紙製作畫馬仔手記4字填黑正稿,

雖然設色上「記」字的黃不夠起眼,

但刊登後馬sir都給予鼓勵和讚賞,

可能係這兩次工作,

馬sir心裡就有派遣我專注做專欄廣告設計的打算。



沒有留言:

張貼留言