2024年6月28日 星期五

火星號列車/暴太郎戰隊/異星戰境/雷朋三世卡里奧斯特羅之城/哥斯拉×金剛:新帝國/麻辣教師GTO Revival/捉鬼敢死隊冰封魅來

法國動畫電影[火星號列車Mars Express]所有科幻概念都好犀利!所有機械設定都非常正!大部份畫面用簡單線條平面落色做出強烈獨特風格!沒有多餘筆觸,動態掌握全神利落!故事亦交到貨!但我不慣聽法語,如有英語配音會好些,當然有廣東話就更好。

 

睇完50集廣東話配音暴太郎戰隊Don Brothers,正面評價係故事一反以往超級戰隊格式,大膽頑皮跳脫!負評係好多bug,劇情有拍出來就明白,冇交代就唔知答案,不能太認真去深究。

其實我睇到13集已想放棄,Don Brothers為何而戰?敵人何來?目的何在?甚至建構的世界觀都唔清楚,但劇情忽然說主角死了,下集換新隊長,吓?咁爆?於是繼續睇。

故事沒有主線,忽然平淡無聊低能,忽然劇力突如其來,就是每集都唔知劇情會點走,迷底未解(有些都冇交代),好奇心點滴累積吸引我睇完。



[異星戰境]有故事但唔係吸引,非常多文戲,鐘意Jennifer Lopez要睇,因為大部份畫面都係拍佢,鐘意睇機械人可以跳住齋睇打鬥,機設有點似DIACLONE,如果以上兩點都唔中口味,可以唔睇慳返兩粒鐘。



1979年宮崎駿電影作品[雷朋三世卡里奧斯特羅之城]童年時從動漫雜誌看見已經好想睇,但當年冇渠道看,直至唔記得哪一年,ATV晚上終於播出,但我當晚又有街去,睇咗少少就冇睇,好耐之後,翻版光碟時代到現在數碼視頻年代,都總係的唔起心肝找來看,早幾日終於準備好心情看這套想睇幾十年的動畫,睇完,帶著前作[高立的未來世界]影子,有幾場戲略為慢了點,45年前的製作是相當出色,如果......能在兒時看......一定很興奮雀躍。



[哥斯拉×金剛:新帝國]保持水準節奏流暢,金剛一連三集的成長和今次牠的結局都寫得幾好,哥斯拉始終是[哥斯拉II:王者巨獸]最勁,牠雖然是泰坦怪獸之王,但在金剛身邊只能發揮猛獸野獸本色,今集地底世界的景觀構成同各種生物設定都比以前更豐富吸引,這電影系列來到這集已很成熟,會否再有下集呢?如果有,希望有個突破性劇本。



我冇睇GTO漫畫,以前好似只係睇過幾集反町隆史日劇麻辣教師GTO,都冇乜記憶,抱住陌生感同懷舊心情睇下2024年嘅GTO Revival,初時誤會係連續日劇,原來係一集完,哦!故事同手法幾老土,類似故事在其他日劇都睇唔少,真係冇乜新意冇乜沖擊。
之後睇返1998年日劇,雖然已敵不過歲月洗禮,有啲乏味,但仍有些微追看性可以睇晒。跟住睇埋1999年劇場版,呢套就真係畫蛇添足嘅垃圾,唔睇冇所謂。



從前某日,同學帶我搭巴士去新蒲崗麗宮戲院,睇二輪上映早場捉鬼敢死隊,係我第一次去呢度,當時唔知捉鬼敢死隊係咩戲,入場睇到啲鬼飛嚟飛去,有啲造型幾得意,捉鬼槍激光四射,巨型棉花糖鬼出場好突然好震撼,對我呢個中一生嚟講真係好精彩好豐富好緊張刺激好好睇!
第二集充滿期待去睇,哦!故事竟然走現實社會路線,曾拯救社區嘅英雄點樣受反對者抨擊打壓,點樣搵唔到錢難以經營業務等等,大堆文戲忽略咗捉鬼主題嘅娛樂性,冇諗過故事會咁,只期望愈捉愈勁,所以好失望。
30年後第三集上映,都幾突然,抱懷舊心情去睇,唔係好睇,只係好似見返一班幾十年冇見嘅朋友,柴娃娃聚舊睇完就算,冇諗過會有第四集。
知道有第四集捉鬼敢死隊冰封魅來,睇宣傳片幾吸引,心諗呢集會唔會拍好啲,拍到第一集嘅感覺呢?哦!睇完,個頭開得幾好,但之後竟然又走回類似第二集劇情,只係加插咗家庭戲,沉悶咗大半套戲,最後草草收場,可能第二三集都唔係好睇,所以冇火滾。

沒有留言:

張貼留言