2024年6月29日 星期六

機動戰士Gundam seed freedom / Believe 為你架起的橋樑 / 芙莉歐莎末日先鋒傳說/ 蒼鷺與少年

機動戰士Gundam seed freedom我可以講係繼2010年Gundam 00 -A wakening of the Trailblazer之後,另一套好睇又高水準嘅高達電影!雖然故事重提「命運計劃Destiny Plan」但不覺得畫蛇添足。

當然若以前冇睇Seed係唔會知講乜,就算我有睇,冇做事前溫書,怕被劇透冇睇新故事背景資料,要一下子從字幕接收故事的新世界發展、地球各國情況、宇宙情況、新勢力、誰打誰,新人物和外傳角色,睇得字幕又追唔上畫面,睇畫面又甩字幕,兩者兼顧到腦中又未及思考,係有點跟不上,對現在新局面未能一時間全部了解,抱住先睇一次當備課的態度去睇,過了初段,劇情較為塵埃落定睇得舒服爽快。

昨日睇完,今日已上網睇資料抽少少時間再睇,先會再細看劇情對白,可能分幾次睇唔急一次睇晒,之後有時間仍會再睇幾次,睇到畫面入晒腦為止,因為戰鬥場面好吸引,電腦製作畫面豐富,動感速度高,睇到眼花撩亂,可以睇N次唔悶!

我好鍾意Gundam seed系列電視動畫,故事好,製作水準穩定,雖然人設機設同我口味有些差異,但Gundam seed係我心中高達系列排名的Top 2!




日劇[Believe 為你架起的橋樑]未算好好睇,但都OK,我覺得係木村拓哉自2019年摘星廚神之後比較好嘅一套電視劇,故事玩未到最後都唔知誰是忠誰是奸誰可信,喜歡第8集主角兩公婆在家傾談,唔知太太是否出賣丈夫,唔知警察幾時闖入的氣氛,第9集結局有點急,但亦算是灑脫講完故事。雞蛋裡挑骨頭係木村拓哉在劇中刻意擺脫星味,但其中一集佢裂肋骨竟然單手握鐵欄翻筋斗越過對面,真係一百分型爆,坦白講我冇病冇痛都做唔到。





[芙莉歐莎末日先鋒傳說]睇到導演好有心去拍,不過故事冇高潮,只係將主角的成長歷程一五一十拍出來,補充她在上集的來龍去脈。個人認為Christopher Hemsworth演出可以瘋狂些,會帶動劇情多點壓迫感,現在這角色只係個膚淺的癲佬。



偶像宮崎駿大師動畫電影[蒼鷺與少年],在人物動態、衣衫線條、彩稿背景細緻度,都有一些部份與以往他的作品不同,這種新鮮感開頭我有小小睇唔慣,適應後就覺得宮崎駿老師在這年紀還有心打破慣例,十分尊敬他這種創作精神。

至於故事並不難明,首先要明白一個荒誕奇異的創作世界,就係可以不用邏輯多解釋!如果下下都用現實理論解讀,就不是童話了!這亦是宮崎駿老師的創意魅力所在!

故事簡單講,一個人唔知點解得到一種神秘力量,可以創造自己喜歡的世界,這隱喻逃避現實選擇活在虛幻自我世界,在這裡雖然可以活很久,但終有老死一天,死後這個創造的世界亦隨之毀滅,這人臨死前想找血脈相連的後人承繼創造自我世界的力量,他設計「邀請」、「誘惑」、「挑釁」後選人來挑選,有落選者留低生活而得到某種力量,有在媽媽肚內等待出世的後選人,而主角得到繼承權卻放棄,因為他在虛幻世界的冒險中學懂結交朋友,與人相處,還接受了後母建立感情,選擇活在現實,不逃避活在虛幻世界是無可厚非,正如日本電影名[君たちはどう生きるか]意思是「你如何生活?」。

這電影節奏溫和,不商業,after taste濃厚。

沒有留言:

張貼留言